Željko Samardžić je snimio novu pjesmu ''Marija''

Željko je skrenuo pažnju na sebe davne 1973. godine učešćem na festivalu Prvi aplauz u Banjaluci pejsmom "Moja Marija", a tačno 40 godina ponovo je otpjevao Mariju, ali ovog puta u modernom maniru


Željko Samardžić je snimio novu pjesmu "Marija", koja će se pijre svega svideti mlađoj publici jer je snimljena u klubskom aranžmanu.

"Zadovoljan sam saradnjom sa vrhunskim pjevačem Željkom Samardžićem. Mislim da smo uspjeli da napravimo vrlo interesantnu pjesmu koja će se dopasti i mojoj, a i Željkovoj publici", rekao je Igor Garnier!

"Čudno je kako se neke stvari namjeste". Evo tačno 40 godina nakon što sam snimio moju prvu pjesmu, desila se i istoimena Marija! Ova je do duše "skockana" u klubskom fazonu, mada malo odudara od mog stila siguran sam da će se publici, pijre svega mlađoj, svidjeti! Ja sam prezadovoljan i zahvaljujem se Igoru, koji je zaslužan za ovako moderan zvuk!", izjavio je Željko Samardžić!

Nedavno je izašao i video spot spomnute pjesme koji bilježi rast pregleda na YouTube i koji se brzo širi društvenim mrežama.

                                  

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites