Novi spot Nataše Bekvalac!

Novi spot pop zvezde Nataše Bekvalac ''Bolesno te volim" premijerno je emitovan prije nekoliko dana u Jutarnjem programu televizije Pink kod Minje i Vlade.


Spot za hit singl pop zvezde, koji su uradili Marina Tucaković i Damir Handanović, potpisuje Miloš Nadaždin, koji je režirao i Natašine prethodne hit singlove "Ja sam dobro" i "Pozitivna". Za Natašin izgled u spotu bila je zadužena njena mlađa sestra, stilista i dizajner Kristina Bekvalac.

- Kako tekstove mojih pjesama piše žena koja me dobro poznaje, oduvjek pjevam o realnim životnim situacijama. Ljubav na neki način i predstavlja bolesno stanje, a kako smo sve mi žene slične, moja ženska publika je oduševljena. Za ljubav, sem duše, treba imati i hrabrosti... Da voliš, da znaš da u svakom trenutku može da nestane, ali da ipak vjeruješ da će trajati zauvjek - kazala je Nataša.


Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites