Dado Polumenta nedavno je promovisao svoj novi album "Ne dam ja na tebe"

Dado Polumenta nedavno je promovisao svoj novi album "Ne dam ja na tebe"! Glamurozna promocija organizovana je na posljednjem spratu Robne kuće u Zemunu.


Goste je na ulazu čekao šampanjac, a onda i posluženje na švedskom stolu, gdje su se našli kraljevski gambori servirani u visokim čašama za martini, cezar salata u šampanj čašama, ali i piletina i roštilj kao i razni slani zalogaji.


Samo za ovu priliku tri djevojke, gudači filharmonije, zajedno sa Dadom izvele su naslovnu pjesmu sa albuma u akustičnoj verziji što su gosti i kolege pozdravili burnim aplauzom. Dado je uz vatromet izašao na binu i otpjevao pjesmu. Nakon toga on je isjekao tortu, poklon svoje izdavačke kuće City Records.

- Meni se sve jako dopalo. Još uvjek ne mogu da sredim utiske jer su se ispunili svi moji snovi. Hvala novinarima, kolegama i prijateljima što su uveličali ovaj jako bitan događaj u mom životu. Prezadovoljan sam kako je sve izgledalo, a najviše su me oduševile čestitke kako kolega tako i novinara koji stalno posjećuju slične događaje, a moju promociju su ocjenili kao nesvakidašnju. Još jednom im hvala - rekao je Dado.


Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites